17 Nisan 2012 Salı

FAJİTA AŞKI VE BEBEK LOKMA RESTORAN

Geçen haftayıda 1,5 kilo kaybıyla kapattık.Yani toplamda 3 kilo vermiş bulundum heheee :) Diyetin üçüncü haftasındayım açlık değilde göz açlığı hat safhada :( Yemek resimlerine ve bloglara bakamıyorum çünkü canım çok fena çekiyor . Aç olunca insan böyle ağzı sulanarak bakmak ne demek bilirmisin sen :) Off hafta sonu Bebek 'te Lokma adlı restorana yemeğe gittik.Ben tabi diyette olduğum için Diet Tavuk ızgara aldım eşimde Fajita aldı.Adam yerken tabağına düşmemek için kendimi zor tuttum.Benim yemeğimde güzeldi ama ahhh Fajita sen nasıl bir şeysin o dumanın bile yetiyor :)


İçimde böyle nasıl bir öfke var anlatamam.Ama şart olsun biraz daha kilo verip kendime Fajita ısmarlamazsam ne olsun :) Ya nasıl canım istemişki  kaç gündür aklımda bir yerim şişecek vallahaa. Gerçi aman şişmesin yeterince şişkinim zaten :)
Gelelim mekanın özetine ; malesef blogger olmaya yeni aday olduğum için resim çekmeyi unutmuşum . Manzarası , yemekleri, ortamı ve dekorasyonuyla çok güzeldi.Boğaz manzarası eşliğinde bu ferah mekanda sıkılmadan keyifli saatler geçirdik.Personel çok güler yüzlü ve hizmet kalitesi olarak gayet iyiydi.Ben gittiğim her yerde personele özellikle önem veririm.Bazı yerlerdeki itici elemanlar yüzünden o mekana bir daha gitmem falan . Güleryüz oldumu işte orası benim kalbimi fetheder . Fiyatlar ise bu tarz mekanlara göre ekstrem pahalı değildi gayet makuldü.Çok kazık yemişliğim vardır tecrübeyle sabittir ama akıllandım artık yemem :)




 Bebek Lokma Restoranı herkese tavsiye ederim gidin mutlaka ve benim içinde bir Fajita yiyin :)
Görseller netten alıntıdır.
KENDİME NOT  : Fotograf makinesiz evden çıkmak yook . Hadi çıktın diyelim cep telefonu diye bişey var onunla çek bari :)


6 yorum:

  1. offf offf diyorum Fajita için 40 gün yesem bıkmadan 41.gün yine yerim o derece favorimdir yani :) neyse hedef kiloya düşene dek ağzımızın suyunu akıtmaya devam ühühühü :(:)

    YanıtlaSil
  2. Al bendende o kadar :) Hedefe yol aldık inş ağlama Selmacım karşılıklı yeriz belki bi gün :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir mekanmış. benim gibi istanbuldan gelenler için iyi bir tavsiye. birde fiyatları yazsaydın ne iyi olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatları tek tek hatırlamıyorum üzgünüm ama ödediğimiz hesap kabarık değildi böyle bir mekan için gayet normaldi.

      Sil
  4. Fajita vazgeçilmezimdir ;) Lokma'da doğru tercih ! Manzarası bir ömre bedel ;)

    YanıtlaSil